--------------------
Zobaczyć świat w ziarenku piasku,
Niebiosa w jednym kwiecie z lasu.
W ściśniętej dłoni zamknąć bezmiar,
W godzinie – nieskończoność czasu.

To see a World in a Grain of Sand
And A Heaven in a Wild Flower,
Hold Infinity in the palm of your hand
And Eternity in an Hour. (ang.)

William Blake
--------------------

wtorek, 9 listopada 2010

samo życie...



samo życie...
trochę buntu i wściekłości
i uśmiechu tak szczerego
wszak wyzbyci złośliwości
ja do ciebie ty do niego
samo życie...

kiedy komuś chcesz dokopać
zdeptać wobec tych maluczkich
by właściwie a nie w opak
czerpać nauki z tej nauczki
samo życie...

cukiereczków ja nie trawię
na mój brzuszek szkodzą mi
z kabaretem żyć na jawie
ostre chili mi się nie śni
samo życie...
(...)

a dopóki nie skosztuję
oszukańczej tej chińszczyzny
własne słowa ugotuję
zaserwuję sobie bliżnim
samo życie
(...)

wiec od ucha aż do ucha
śmiejmy się dziś z siebie samych
nie zważając na ból brzucha
ni na siebie ni tez na nich
samo życie...
...
teraz chwila wyciszenia
wszak zielona jeszcze trawa
czas zakończyć te bzdurzenia
chwila moment... sen? nie... jawa
samo życie... ?
samo życie...
/Czayka/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz